Imate funkcionalnu i vrhunski dizajniranu web stranicu ili webshop, ali nemate prometa na stranici? Radite analizu prometa i pozicija te dolazite do zaključka da se uopće ne pojavljujete na tražilici ili se pojavljujete na 21. poziciji. Svejedno. U tom slučaju porebno je optimizirati stranicu. Optimizacija stranice je dugotrajan proces, svojevrstan je neverending story jer je konstantan proces s obzirom na aktivnosti konkurencije i česte izmjene koje browseri rade u postavljanju kriterija za ocjenjivanje rangiranja stranica.
SEO ili optimizacija stranica za tražilice je jednako važan faktor kao i sama izrada stranice a radi se u svrhu dobivanja što većeg organskog prometa na stranici kako bi se smanjila marketinška ulaganja, odnosno plaćeni promet. Optimizacija podrazumijeva popravljanje/dizanje pozicija neke stranice na tražilici na ključne riječi koje su bitne za poslovanje. Pogotovo je važna za webshopove. Nije dovoljno imati samo dobar webshop i povoljne cijene proizvoda, potrebno je biti vidljiv na tražilicama kako bi vas korisnici pronašli, posjetili i kupili proizvod u vašem webshopu.
Optimizacija je podjeljena u dvije faze, na samoj stranici i van stranice. Nakon napravljene analize stranice, pristupa se tehničkoj fazi optimizacije u kojoj klijentima ukazujemo na tehničke nedostatke u kodu stranice a koji onemogućuju stranici bolje pozicioniranje. Osim tehničke analize, izuzetno je bitna i analiza meta oznaka. Navedene aktivnosti predstavljaju optimizaciju na samoj stranici a aktivnosti van stranice podrazumijevaju strategiju sakupljanje povratnih linkova s drugih relevantnih web stranica.