Iako udio display oglašavanja (oglašavanje putem banera) bilježi pad, još uvijek je važan kotačić digitalne strategije. Bez obzira radi li se o kampanjama koje za cilj imaju povećanje prodaje ili svijesti o brendu, banneri moraju biti kvalitetni, kako vizualno tako i sadržajno, pobuditi pažnju korisnika, dovesti ga na odredište i u konačnici ispuniti svoj primarni cilj.
Dinamični ili statični baneri? I jedni i drugi. Ali ako za cilj imate kupnju, konverziju, nekakav lead, onda svakako dinamični baneri. Atraktivniji su, više privlače pažnju korisnika, ističu se među statičnim sadržajem, ostvaruju bolje rezultate i u konačnici manje koštaju iako im je cijena izrade skuplja. Statični baneri se još uvijek koriste na nekim mrežama, izrada je brža i cjenovno povoljnija.
Cjenik izrade banera:
- izrada dinamičnih banera – 23o,oo kn/kom (potrebno je dostaviti logo, tekst i eventualno slike)
- izrada google set banera 5 kom. – 690,oo kn/set (osnovni baner 230,oo kn + 4 prilagodbe 460,00 kn)
Posebna pogodnost 5+1 gratis – 3.450,00 kn (jed. cijena izrade cca 190,oo kn, jed. cijena izrade google set banera 575,00 kn)
Izrada statičnih banera -50%
Ukoliko je baner potrebno crtati ili programirati, dogovara se cijena izrade, a ovisi o količini banera i kompleksnosti produkcije.