Ukoliko je cilj kampanje povećanje prodaje ili nekih drugih leadova, onda je Google mreža najbolji digitalni kanal za promociju vaših proizvoda i usluga. Bilo da se radi o glašavanju na tražilici, diplay mreži ili video oglašavanju na YouTube mreži, uvijek možete precizno targetirati i dosegnuti svoju ciljanu skupinu. Targetiranje može biti demografsko, po affinitetima ili navikama, a možete i “gađati” kupce svoje konkurencije.
Ključna riječ je osnova digitalnog marketinga. Što god želite znati, pronaći, istražiti, idete “googlati”. Jedino Google search mreža nudi oglašavanje putem ključnih riječi na tražilici. I neke druge mreže ali u minornom postotku. Također, oglašavanje na Google tražilici ima najveći CTR među svim digitalnim kanalima. Stoga je nezaobilazan dio svake, ne samo digitalne, nego i marketinške strategije.
Google je razvio niz besplatnih i korisnih alata koji nam služe za praćenje posjećenosti web stranice, za ponovno targetiranje korisnika koji posjećuju stranicu, praćenje financijskih prihoda webshopa i druge aktivnosti, a koji u konačnici svi imaju za cilj optimizaciju i povećanje prodaje. Pa, zašto ih sve ne instalirati, dodati na web stranicu i međusobno povezati. Neka Google Adsi rade za vas.